2012. augusztus 29., szerda

Whoever said it's impossible to miss something you never had obviously has never fallen in love



33. rész

"Bárki is mondta, hogy lehetetlen azt dolgot hiányolni, amid még nem volt, nyilvánvalóan sosem volt még szerelmes"







A nagy nevetésből hirtelen nagy csönd lett, és mindannyian Seb felé néztünk.
- Elmentem Davidékhez, de nem voltatok ott, gondoltam megnézem, hogy itt vagyok-e. – mondta halál nyugodt hangon.
- Ja, átjöttünk ide pár cuccért, mert Lara nálunk lesz egy ideig. Tudod, ilyen kis csajos dolgokat kell dumálniuk, meg trécselni, meg ilyen dolgok, csak belemerültünk a múltunkba, és elkezdtünk ökörködni. – vágta ki magát David. Látszólag bevette.
- Azt hittem, visszajössz hozzám. – mondta még mindig halál nyugodtan. A fenébe, ha nem lennének azok a gyönyörű szemei…
- Úgy gondoltam, jobb lenne, ha egy kicsit Kármennel lennék, mert eléggé elhanyagoltuk egymást az utóbbi időben. David mindjárt megy, és nyilvánosságra hozza Kárment, mi meg addig medencézünk egyet. Ha gondolod, David nálad aludhat, aztán csapjatok egy pasis estét. – ajánlottam fel mosolyogva.
- Pár nap, és megyünk fellépni, nem Daviddel akarok lenni. Bocs, David! Vele leszek egész végig, ti meg Kármennel lehettek. Ki tudja, mennyi ideig nem fogjuk látni egymást…
- Nem hiszem, hogy a tegnapi kirohanásod után, át kellene mennem hozzád. – mondtam meg tömörem az igazságot.
- Ezt neked hoztam. – vette elő a kezét, amiben egy nagy rózsacsokor volt.
- Most ezzel szerinted minden meg van oldva? Nem vagyok terhes, és ezért úgy viselkedtél, mint egy 5 éves! – bukott ki belőlem végül. . A csokrodat meg dugd fel magadnak! Észre se vettél, vettél magadnak egy autót, majd elmentél mellettem, fel a szobádba, és becsuktad az ajtód, jól hallhatóan. Egy csokorral semmire nem mész, édes. Ez nem így megy. Lehet, hogy az előző nőid mint kis rajongó fruskák voltak, de én nem az vagyok, és ezt ne felejtsd el. – mondtam, majd felálltam, és kiviharzottam a szobából úgy, hogy közbe még neki is mentem. Leültem a ház lépcsőjén, és kitört belőlem a zokogás. Kármen pár pillanat múlva mellettem is teremt.
- Jaaj csajszi, nyugodj meg. Menj át hozzá, és beszéljétek meg. Meg ha lehet, mond el neki, hogy mi van… ne hazudj neki. – kérlelt Kármen.
- Felejtsd el. Biztos, hogy nem fogom elmondani neki. Ő lenne a nagy apa? Ugyan már, kérlek… - nevettem el magam.
- Akkor csak menj át hozzá. Aztán majd lesz ami lesz. De én mindig melletted állok majd. – ölelt meg barátnőm. Felpattant mellőlem, és eltűnt. Gondolom Sebastienhez ment… Halk lépteket hallottam, majd elcsendesedett, és éreztem, hogy valaki leült mellém.
- Elszállt az agyam, ne haragudj. Senkivel nem történt ilyen. Ez a „lehet, hogy baba lesz” dolog felizgatott, mert elég érett vagyok már ahhoz, hogy legyen. Aztán amikor negatív lett a teszt, teljesen kiborultam, mert azt akartam, hogy pozitív legyen. Kérlek, ne haragudj rám! Elöntött a düh… De még van 1 teszt… az előzővel mi lett? Mit mutatott? – kérdezte kíváncsian. Egy pillanatra elakadt a lélegzetem, megszólalni nem tudtam. Nem akartam neki hazudni, de nem mondhattam el, hogy voltam orvosnál… Még van egy teszt, az lesz a mentőövem.
- Pozitív lett. De holnap fog eldőlni minden. – nem mertem ránézni…. – és mikor indultok? – próbáltam terelni a témát.
- Az a helyzet, hogy holnap után. David is most közli Kármennel. Amíg ti lent voltatok, addig felhívtak minket, hogy közöljék. 15 hétig leszünk távol, úgyhogy lesz időtök trécselni. – mosolygott kedvesen, majd újra elővette a rózsacsokrot. – Sajnos nem tudtam feldugni magamnak, de remélem azért így is elfogadod bocsánatom jeléül. – majd odanyújtotta, de én ahelyett, hogy elvettem volna, a nyakába borultam.
- Nem akarom, hogy elmenjetek. – mondtam a könnyeimmel küszködve.
- Sajnálom, Lara. Lesz a közelben is koncert, ha gondolod, majd eljöttök Kármennel, és akkor találkozhatunk. Mert gondolom nem szeretnétek velünk jönni.
- Én biztosan nem. – „nem tehetem meg úgy, hogy terhes vagyok” tettem hozzá magamban. – Kegyetlen hetek lesznek, de remélem fogunk beszélni telefonon. – elhajoltam tőle, hogy a szemeibe nézhessek.
- Jaaj kicsim, hogy mondhatsz ilyen butaságot? – megsimogatta az arcomat. – Amikor lesz szabad időm, a telefonon fogok lógni, és téged foglak idegesíteni. – mondta széles mosollyal az arcán, mire én megcsókoltam őt. Ekkor jöttek ki Davidék is a házból.
- Mi megyünk, bemutatom mindenkinek Kárment. Addigis, sokat huncutkodjatok! – nevette el magát David, majd beszálltak az autóba, és elhajtottak.
- Addigis, szeretném ha nálam lennél, nem ebben a kis szobában. Nagy tér, medence, rengeteg film, és akár még írhatsz nekem egy számot is, amit fel is vehetsz. – mondta ismét mosolyogva.
- Ha meghallod a hangomat, valószínűleg világgá futsz. – nevettem ismét.
- Kötve hiszem. Neked van a legangyalibb hangod a világon. – mondta, majd megcsókolt. Felmentünk a szobámba, hogy összeszedjem a kedvenc dolgaimat, amit átviszek hozzá. Bevallom, azért egy kicsit kényelmetlen nekem, és valószínűleg vissza is fogok ide jönni, de neki erről semmit sem kell tudnia.
1 óra múlva Sebastien egyik szekrényébe pakoltam be a cuccaimat. Az ő cuccait viszont fogalmam sincs, hogy hová tette, de nagyon erősködött, hogy ad nekem egy szekrényt.. olyan édes! Aztán lassan ránk sötétedett. Rendeltünk pizzát, és megnéztünk egy filmet a hálóban.
- Én elmegyek megfürdök, aztán már alszok is, mert hosszú volt a nap. – mondtam mosolyogva, majd nyomtam egy puszit a szájára, és eltűntem a fürdőben. Szépen komótosan levettem a ruháimat, majd megengedtem a kádba a vizet. Hajamat felkötöttem, mert nem állt szándékomban hajat mosni… Lassan belefeküdtem a jó forró vízbe, és hagytam, hogy az egész testem pihenjen. Lenéztem a hasamra, majd elkezdtem simogatni.
- Itt növekszel bennem. Lesz egy babám! Terhes vagyok Sebastien Lefebvre-től! A legtöbb lány erről csak álmodozhat. Egy sztár az apukád! – suttogtam neki. Elég hülyén nézhettem ki, de a lényeg az volt, hogy Seb ne hallja meg. Halk lépteket hallottam, majd mikor felnéztem, anyaszült meztelenül állt ott álmaim férfija, miközben kacér mosoly virított az arcán. Felültem, és engedtem, hogy beüljön hozzám. Be is ült, de a kacér mosolyt nem rejtette el. Megfogta a kezemet, és magára húzott. Lábait kinyújtotta, hogy az ölébe tudjak ülni. Mikor ez megtörtént, vadul megcsókoltam, mire ő kezdett egyre közelebb húzni magához. A nyakamat kezdte csókolgatni, kezével a melleimmel kezdett játszani, majd hirtelen abbahagyta, és a keze elkezdett keresni valamit.
- Nincs szükségünk rá. – mondtam az izgalomtól elkábulva. – Babát szeretnél, nem? – már terhes vagyok… nagyobb baj nem történhet.
Erre nagyobb vehemenciával támadt nekem, amit nagyon élveztem. Ott csókolt, ahol tudott, vagy éppen ahol ért. Kezemmel megfogtam férfiasságát, és izgatni kezdtem, mire ő halk nyögésekkel jutalmazott. Aztán kezeit rátette a csípőmre, és egy mozdulattal becsúszott. A cspíőm egyre ütemesebben kezdett el mozogni, mintha menne valami zene… Csókok hadát egy pillanatra sem hagyta abba. Majd megfogta a fenekemet, és felállt. Csurom vizesen lépkedett ki a fürdőből, bár fogalmam sincs, hogy nem csúsztunk el. A pasik elérik, amit akarnak. Egyenesen bevitt a szobába, és lefeküdtünk az ágyba. A ritmusos mozgást próbáltam nem abbahagyni, bár elég volt nekem az is, hogy sétált velem. Az ágyon vadabb lett, és erősebb ütemet diktált, amit én egyre hangosabb nyögésekkel jutalmaztam. Egyszerűen isteni volt! Nem a saját érdekeit tartotta szem előtt, hanem azt, hogy mi jó nekem. Egyszer csak abbahagyott mindent, majd egyenesen az intim testrészem felé hajolt, amit nyelvével kezdett el izgatni. A hangos sóhajok, és nyögések egyre gyorsabban jöttek, majd lábaim remegni kezdtek, a testhőmérsékletem az egekbe szökött, és a világ egyik legjobb érzése futott végig a testemen. Mikor ezt észrevette, folytattuk a szexet, amely így már sokkal élvezetesebb volt számomra. Ismételten csak ő dolgozott megint, mert semmit nem hagyott, hogy csináljam. 10 perc elteltével még gyorsabb lett, így tudtam, hogy az utolsó fázisban vagyunk. Hangos lélegzetvételek hangja lepte a szobát, Egy hangos nyögés kandúrom részéről, amit az enyém követett, és kifulladva feküdt le mellém az ágyba. Még mindig remegtem a gyönyörtől, ami nagyon tetszett neki.
- Mindennél jobban szeretlek. – csókolt meg újra.
- Azt hiszem, akkor én most elmegyek lezuhanyzom, mert valakinek köszönhetően egy szexben kötöttem ki. – nevettem el magam.
- Héé, úgy mondja a királykisasszony, mintha neki nem tetszett volna! – mondta, majd erősen magához ölelt.
- Egy szóval nem mondtam, hogy nem tetszett, csak nem számítottam rá. – válaszoltam neki, majd kibújtam az öleléséből, bementem a fürdőbe, majd nyugodtan megmosakodtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése