2012. augusztus 13., hétfő

He gave her 14 roses; 13 real & 1 fake. He said: i will love you until the last one dies!


18. rész

"Végre kitisztult minden, és rájöttem, te vagy az a személy, akit a szívem olyan régóta keresett" 




Megcsókolt! Hevesen, követelőzve! Közben pedig annyira édes és finom volt… Kezemet átkulcsoltam a nyakán, miközben ő közelebb húzott magához. Lassan a testem minden egyes kis része hozzá ért. A testhőmérsékletem megemelkedett, miközben a szívem még hevesebben elkezdett verni. Hihetetlen, hogy mire képes egy pasi, nem?
A csókok egyre vadabbak voltak, s a kezek is már elindultak feltérképezni az ellenkező neműt.  Egy percre se akartam elengedni édes ajkait, és az érzést, amit jó ideje nem éreztem már.  Keze a felsőm alá csusszant, a hasamon végighúzta ujjait, majd megfogta a lényeget. Szó szerint. Ettől én még nagyobb extázisba estem, és két csók között letéptem róla a felsőjét, majd eldobtam jó messzire. Egy pillanatra megfosztottam magam vad csókjaitól, és jobban szemügyre vettem. Hosszú körmömet gyengéden végighúztam testén, mire ő nagyokat sóhajtott. Fejét közelebb hajtotta hozzám, és várta az alkalmat, mikor csókot lophat tőlem. Ajkamat nyakára helyeztem, és apró csókokat leheltem rá. Egyre mélyebben vette a levegőt, éreztem, hogy tetszik neki, amit csinálok. Majd újból visszatértem az ajkához. Felkapott, lábamat átkulcsoltam a dereka körül, majd elindultunk valamerre. Gondolom valami ágyféleség felé. Ajtócsukódást hallottam, majd leeresztettem lábaimat. Elhajolt tőlem, megfogta a kezemet, leült az ágyra, és magával húzott. Beleültem az ölébe, és tovább vívtuk a csóktatát. Levette rólam gyengéden a felsőmet, majd egy apró mozdulattal a melltartómtól is megszabadított, és egyik tenyerét rögtön rá is helyezte a mellemre. Aztán hirtelen megint felemelt, és letett az ágyra. Én voltam alul. A nadrág még mindig rajtunk volt, és ahogy érezd a nagy szenvedély közepette, eléggé kezdett neki szűkössé válni. Kigomboltam a nadrágját, és igyekeztem letolni azt róla, mire ő ugyan így tett velem. Kigombolta a nadrágomat, és sikeresen leszedte azt. Még szerencse, hogy valami szexi fehérneműt vettem fel. Pierre tetszett, így reméltem neki is fog, bár amilyen állapotban volt, nem hiszem, hogy annyira törődött ezzel.
Teljesen kész voltam magamat átadni neki, és ezt ő is nagyon jól tudta, de húzta még az időt. Még inkább fel akart izgatni. De lehet ennél jobban!? Nekem kellett átvennem az irányítást, mert már nem bírtam magammal. Átfordítottam, így már ő volt alul. Látszólag egy kicsit meglepődött. Levettem végre róla a nadrágját és az alsónadrágját is. Mit ne mondjak, nem fogok majd panaszkodni az biztos. Ezek után ő tette ugyanezt velem, így már teljesen készek voltunk arra, hogy megtörténjen, aminek meg kell. De még mindig nem cselekedett. Testünk hőmérséklete az egekben, csak a pillanatra vártunk, de ő még mindig húzta.
- Érezni akarlak! – suttogtam a fülébe, melyre ő csak elmosolyodott. Nem értettem.
- Mire ez a nagy sietség? Hidd el, jobb lesz majd. Még nem vagy olyan állapotban, amiben tudni akarlak. – mondta, majd folytatta az izgatást. Kezével végigsimította testemet, miközben a legjobb részt kihagyta… Milyen állapotba kellene, hogy kerüljek? Én már így is jó vagyok, csak…. csináljuk már!!!!
Pár perc után végre megtörtént. Mikor elkezdte, mindent sokkal jobban éreztem. A csókjait, a simogatását. Éreztem a fülemben ahogy lüktet a vérem. Annyira jó érzés volt! Lassú körkörös mozdulatokat tett a csípőjével, amely még nagyobb izgalmat hozott ki belőlem. Megfordult, így én voltam felül. Kezeivel megfogta az enyémet, így ujjaink összekulcsolódtak. A feje fölé tette kezünket, így nem hagyva, hogy én dolgozzak. Most is ő csinált mindent. Nem értem, egy pasi azt szereti inkább, ha a csaj dolgozik. De ő nem. Ő más volt.
Felült, vele együtt én is, és végre én tehettem a dolgom. Hátát végigkapartam, nyakát a csókjaimmal ostromoltam. Éreztem, hogy neki is jó. Nem volt még ilyen szexben részem, meg kell hagyni. De szerintem már egy órája ment az egész. Hihetetlen. A szobában viszont olyan pára lett, hogy aki nem látja, el sem hiszi.
Testem egyre vadabbul mozgott, éreztem, hogy hamarosan eljön a gyönyör pillanata. És így is lett.  Fejemet ráhajtottam a vállára, és nagy levegőket vettem. Nem tudtam megszólalni, és nem is akartam elrontani ezt a pillanatot. Bevallom, nem így akartam ezt az estét, de aminek meg kellett, hogy történjen, az meg is történt. Ez így volt tökéletes, ahogy volt. Már vagy 5 perce ültünk ott úgy, mire felálltam, és kimentem a mosdóba. Kíváncsi voltam, hogy mennyire vagyok még izgalmi állapotban, amit a kinézetemből meg tudtam állapítani. Nem lepődtem meg. Pont úgy néztem ki, ahogy egy jó szex után ki kell nézni. Pár másodperc múlva Sebastien is ott termett. Rajta se volt semmi, ahogy rajtam sem.
- Mi a baj? Rossz volt? – jött oda hozzám, és hátulról átölelt, majd nyomott egy puszit a vállamra, és belenézett a tükörbe. Úgy nézett bele a szemembe.
- Dehogy! El nem tudod képzelni, hogy mennyire jó volt! – megfordultam, így tudtam egy csókot nyomni a szájára. Elmosolyodott. Igazi casanova mosoly volt. 
- De most szerintem haza kellene mennem. – mondtam egy kicsit csalódottan.
- Miért nem nézünk meg inkább egy filmet? – mosolygott megint. Annyira szép mosolya volt, és én annyira elvesztem benne!
- Benne vagyok, de előtte le szeretnék zuhanyozni. – mondtam egy kissé elpirulva, mire ő megsimogatta az arcomat.
- Még pólót is adok neked, hogy valami kényelmesebben legyél. – mondta, majd kirohant a fürdőből, és visszatért egy pólóval, és egy törülközővel. – Érezd otthon magad. – majd nyomott egy puszit a számra, kiment, és becsukta az ajtót. Picit meg voltam lepődve, de tettem a dolgomat. Lezuhanyoztam, megtörölköztem, majd felkaptam a pólóját. Kimentem, és megkerestem a bugyimat. Tudom, hogy nem higiénikus, de nem maradhattam csak úgy…. ott… egy szál semmiben. Mire kimentem, addigra rajta is más ruha volt. Ruha? Egy boxer és egy póló.
- Fent is van egy zuhanyzó, gondoltam ne unatkozz amíg én zuhanyzok.
- Rendben. – bevallom őszintén, kicsit meg voltam szeppenve. Nem tudtam, hogy most ez csak egy kis szex volt, vagy lesz valami folytatása?
Ott feküdt az ágyon, majd nyújtotta a kezét, hogy menjek oda mellé. Így is tettem. Lehuppantam mellé, mire ő átölelt. Fejemet a mellkasára tettem.
- Mit nézünk? – kérdeztem.
- Harry Pottert raktam be, mert mondtad, hogy azt bármikor képes lennél megnézni.
- Tökéletes lesz! – mondtam, majd elindította a filmet. Talán egy 20 perc mehetett le a filmből, amíg én azalatt a 20 perc alatt a pólójával küszködtem. Sehogy nem volt jó. Idegesített a pólója.
- Leveszem, várjál. – szólalt meg kedvesen, mire én felültem, és ő gyorsan lekapta a pólóját. Ezzel a látvánnyal el tudnék lenni, az biztos. A hátamat simogatta, vagy a hajammal babrált, de nem hagyta egyiket se abba. Csodálkoztam, hogy nem fáradt el a keze. Nem telt bele sok időbe, mire mély álomba merültem a számomra tökéletes testén.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése