2012. július 21., szombat

Nobody deserves your tears, but whoever deserves them will not make you cry.


10.rész



Rövid várakozás után ki is nyílt az ajtó. Chuck nyitotta ki, aki lenge öltözetben állt előttünk. Tulajdonképpen csak egy gatya volt rajta.
- Hali! Gyertek be. – üdvözölt minket Chuck, majd beinvitált a házba.
- Sziasztok – köszöntünk mindenkinek. Egyenként néztek ránk, mint valami ufókra. De hát nem ők hívtak minket meg?
- Zavarunk? – kérdeztem, miközben a kíváncsi tekinteteket fürkésztem.
- Nem dehogy! – pattant fel David, aki egyből oda is jött hozzánk. – Ti sosem zavartok! – mondta kacér mosollyal az arcán.
- Jellemző! Tipikus pasi! – jegyeztem meg halkan, ami nem sikerült annyira halknak, hogy csak én halljam. 5 összeszűkült szemű srác nézett rám. Komolyan, mintha most akarnának átváltozni Hulknak, vagy akárkinek…
- Jólvan, nyugi. – vettem fel a védekező állást – Csak vicceltem. – erre egyből mindenkinek kivirult a tekintete. – Vagy mégsem? – mondtam angyali arccal, hogy azért nem kellene, hogy bántsanak. Felállt Sebastien, majd odajött hozzám.
- Kisasszony, ha tovább folytatja eme 5 nagyszerű srácról az általánosítást, akkor úgy vélem, hogy nagyon meg fogom csiklandozni, és nem fog hatni rám a boci szemeivel, mikor azt kéri, hogy hagyjam abba. – hirtelen köpni nyelni nem tudtam, de ezt nem hagyhattam. Nem fogok csak azért csöndbe lenni, mert ő ennyire édes!
- Tudja uram, az igazság néha fáj, és nagyot üt. Nem hazudhatok! De lehet, ha nem azzal gondolkoznátok, ami a nadrágotokban van, akkor lehet, hogy nem lenne ilyen véleményem rólatok! – mondtam teljesen fapofával, majd mikor láttam Sebastien, Chuck, és a többi hímnemű széles mosolyát, tudtam, hogy talán most jobb lett volna angyalinak megmaradnom.
- Ez roppant sértő volt számunkra… igaz srácok? – hátrafordult a többiekhez.
- Igaz! – mondták egytől egyig. Tényleg nagy bajban vagyok!
- Hmm, akkor ezt orvosolnunk kell! – mondta Sebastien, majd azzal a lendülettel felkapott, és a vállára rakott. Ekkor elkezdtem nevetni, bár nem tudom miért, amikor nem is csikizett meg még senki.
- Tegyél le! – mondtam hangosan nevetve, miközben próbáltam valahol megcsikizni őt. Hát, nem jártam sikerrel. Bár ő biztosan jobban élvezte a helyzetet, mint én.
- Srácok, mi legyen a sorsa? – kérdezte a többiek, miközben a vállán tartott engem.
- Hallom, hogy lassan kezd eltörni az összes csontod a kezedben, ideje lenne letenned! – mondtam csöppent sem félreérthető módon… vagy legalább is, azt hittem.
- Tehát arra célzol, hogy gyenge vagyok?
- Jaaj nem, dehogy, csak tegyél le, nehéz vagyok, meg minden ilyen, és szépen nézek rád, és tuti meghatlak a boci szemeimmel. – beszéltem össze vissza mindenféle baromságot, de tényleg immunis lett rá… Hirtelen lerakott a kanapéra, majd a srácok rögtön odaugrottak, és lefogtak.
- Megerőszakolás? Jó sok évet kaphatsz értem – mondtam vigyorogva.
- Édes, ha megakarnálak erőszakolni, már rég megtettem volna! Nekem más tervem van! – mondta, majd azzal el is tűnt a nappaliból.
- Srácok, komolyan, imádlak titeket, és ti is engem, mindenki jobban jár, ha elengedtek! – kérleltem a többieket, de mintha semmit sem mondtam volna. Egymást ugratták, beszélgettek. Komolyan, mintha ott se lettem volna! Majd megérkezett Sebastien.
- Várjatok, Kármen és David hol vannak? – kérdeztem ezt már teljesen komolyan.
- Kimentek a kertbe. – válaszolt valamelyikük, de nem tudtam odafigyelni rá. A szemem előtt csak a madártoll lebegett, amit Sebastien fogott a kezében.
- Azt hiszem, ez elég jó büntetés lesz! – jelentette ki, majd odaült mellém. A srácok persze nem engedtek a szorításból, így esélyem nem volt meglépni. Az arcom, a kezem, a nyakam, a hasam…. ahol volt nem takart semmiféle anyag, ott végighúzta a tollat. Nem volt éppen felemelő érzés, meg persze amit kibírtam volna nevetés nélkül.
- Hagyd abba, kérlek, kérlek, kérlek, jó kislány leszek, esküszöm! – mondtam 2 nevetés között, mire abbahagyta. – Köszönöm, ohh köszönöm mindenkinek – mondtam, miközben próbáltam megnyugodni. Bár egy ilyen után, kinek ne verne a szíve 200-t?
- Ígéred, hogy ezentúl angyalian fogsz viselkedni, megszólalni, és minden minden? – kérdezte Sebastien.
- Minden minden? – kezdtem a kötekedést újra. Hát miért is ne? Volt kitől örökölnöm.. Kösz anyu! Majd elindult felém megint a madártollal. Pupilláim természetesen azonnal kitágultak…
- Esküszöm, esküszöm, esküszöm, hogy most már nyugiba leszek!
- Rendben, elengedhetitek! – mondta Sebastien a többieknek, mire ők elengedtek!
- Na hát akkor ennek örömére, megszomjaztam! – jelentettem be, várva a csodát, hogy valaki odavarázsoljon nekem valami ihatót.
- Gyere, megmutatom hol a konyha, és innentől kezdve érezd otthon magad! – mondta, majd elindult. Elindultam én is utána. Nem is volt messze, csak egy pár lépésnyire. Egy kis folyosó vezetett odáig.
- Itt vannak a poharak, itt találsz alkoholt, és itt van üdítő. – mutatott végig mindent, és én próbáltam memorizálni. Nem hinném, hogy szükségem lenne megjegyeznem amúgy…
- Köszi. – mondtam, majd elindultam kiszolgálni magam. Csak egy kis ásványvizet kerestem magamnak, amit szerencsére meg is találtam. Kitöltöttem, majd akkor vettem észre, hogy az ajtóban áll, és engem néz.
- Talán nem fogom felrobbantani a konyhát, ha ettől félsz! – mondtam nevetve, majd megittam az ásványvizet. – És akkor most vissza is mehetünk a többiekhez. – mondtam, majd megindultam. Nem mondott semmit a beszólásomra, amit furcsáltam. A folyosó közepén voltunk, amikor megragadta a kezem, a falhoz nyomott, és két kezét a fejemhez tette, a falhoz támasztva magát. Belenéztem gyönyörű szemeibe, és magával ragadott…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése