2013. január 24., csütörtök

Sziasztok.

A héten jön az új rész, remélem mindenki örül neki! :) El kell, hogy mondjam nektek, hogy kicsit el vagyok keseredve. Írom a sztorit, amikor időmből kitelik, és annyit nem kapok az olvasóimtól, hogy írjon egy véleményt az adott fejezetről.( Tisztelet a kivételnek. )
Ezért úgy döntöttem, hogy amíg nem kapok legalább 3 véleményt az adott rész alá, kommentben, addig nem fogok felrakni új részt. Szeretek írni, de ha már az ország világ elé kirakom, akkor szeretnék valamiféle visszajelzést kapni.
49 részt írtam eddig, és aligha van 3-4 ember, aki írt valamit a blogról. Ha nem írok jól, akkor azt mondjátok meg légyszíves, és akkor letörlöm az egészet. Csak...ennyit kérek.
Nektek tényleg semmiség, viszont nekem tényleg nagyon sokat jelent. Hisz... ha az ember csinál valamit, másnak/ másoknak, akkor igazán jól esne neki a  véleménye/véleményük, nem?


Puszil ; Lara

6 megjegyzés:

  1. Teljesen egyetértek veled, jól esik néha egy-egy komment.Amúgy szerintem nagyon jóó és legyszíí csinááld! :$$$
    puszii <33

    VálaszTörlés
  2. Szia..!
    énis imádom a törit úgyhogy egyáltalán nem szeretném ha vége lenne...Nemrég csináltam egy fiókot úgyhogy mosmrá tudok kommenteket is írni amit eddig csak chaten írtam le..:))
    puszi,Kittina<3!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépen köszönöm! :) Én se szeretném befejezni,csak tudjátok... azért jól esne pár kedves szó. Vagy éppen az, ha valami nem tetszik valakinek. Csak így tudok fejlődni :)

    VálaszTörlés
  4. Az a helyzet hogy erről nem lehet rosszat írni..és hát nagyon ügyesen írsz..!!igyekszem kommentelni vagy írni a chatre de van amikor nagyon beleveszek a történetbe..:D

    VálaszTörlés
  5. szia!
    tudom, hogy mennyit jelent egy-két szép szó :) kérlek írd tovább, nagyon kíváncsi vagyok a következő részre és nehogy elkeseredj, nagyon jól fogalmazol!!! :D
    puszi <3

    VálaszTörlés
  6. Akkor lennék a legszomorúbb ha ez miatt elkenődnél és nem tudnád írni.Bevallom tegnap értem végig az olvasással úgy értem hogy az összes résszel.(mert eddig lusta voltam és csak az újakat olvastam el)De most úgy a szívemhez nőtt ez a történet.. nagyon rossz lenne ha ez miatt szomorkodnál.És mostantól igyekszem minden rész alá írni.
    puszii<333

    VálaszTörlés