2013. március 28., csütörtök

Sziasztok!

Sziasztok!
Ismételten nem egy új részt hoztam. Elnézést kérek mindenkitől, hogy eltűntem, de megvan az oka. Drága nagymamám elhunyt 1 hónappal ezelőtt, és egyszerűen nem éreztem, hogy tudnék írni. De nem csak írni, hanem tanulni is. Tudom, ez nem a ti bajotok, de mivel az olvasóim vagytok, úgy gondoltam, hogy tartozom nektek egy magyarázattal. Most szünet van nekem is a suliban, ezért estém nem (csak) a tanulással fog eltelni, hanem írok is. Nagyon rég volt új fejezet, és bevallom, biztosan elterelné a figyelmemet az itthoni a dolgokról, ha egy kicsit is, de biztosan menne egy kicsit. Csak annyit szeretnék mondani mindenkinek, hogy addig legyeteket a szeretteitekkel, amíg megtehetitek. Én nagymamámmal azt beszéltem, hogy csinál nekem szülinapi tortát a 20. születésnapomra, olyat, amit kiskoromban is. Másnap kórházba szállították, és 2 napra rá elhunyt. Ma lenne 68 éves. Nagyon sajnálom, hogy csalódást okoztam, és nem egy új részt hoztam, de nagyon nehéz most nekem. Remélem megértitek! Sajnálom!

Puszil titeket; Lara

6 megjegyzés:

  1. Szia!Persze hogy megértjük egy ilyen után nekem sem lenne nagy kedvem írni.Részvétem. :(
    puszi<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, hogy ilyen megértő vagy! Nagyon sokat jelent nekem! :') <3

      Törlés
  2. Szia!
    Alap dolog, hogy mindenki megérti..Természetes dolog, hogy nem tudsz írni..Sajnálom..Részvétem..://
    puszi<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, hogy ilyen megértő vagy! Igyekszem én, csak a suli... az otthoni dolgok... nem mindig könnyű ez nekem :/
      <3

      Törlés
  3. Szia!
    Még szép, hogy megértjük! Őszinte részvétem és fogadj el egy virtuális ölelést is :(
    puszi <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm neked is, hogy ilyen megértő vagy! :) Nagyon jól esett a virtuális ölelés :) Remélem érzed, hogy erősen visszaöleltelek. :)
      puszós<3

      Törlés