2013. augusztus 17., szombat

Sziasztok!

Sziasztok!


Ne haragudjatok, hogy ennyire nagyon eltűntem, és a bloggal sem törődtem. Zajlott az élet körülöttem - gondoltam hallatok magamról. Londonba költözök - nagyon félek - fogalmam sincs, hogy mikor jutok majd legközelebb géphez. Nem jelenti azt, hogy abba fogom hagyni az írást, mert nem, csak... még mindig szüneteltetnem kell. Azért nem jelentkeztem eddig, mert kiderült, hogy meg fognak műteni, így haza fogok jönni időnként, mert az orvosom itt van. Ha viszont megműtenek, csak a tiétek leszek, hisz mozdulni sem tudok majd sajnos. De hát, úgy szép az élet, ha zajlik, nem? :)
Ha bárkinek bármi kérdése van felém, esetleg kérése, vagy valamilyen ötlete, nyugodtan írjon, nem harapom le senkinek sem a fejét. :)


A Simple Plan legyen veletek. :) Egy ideig, az egyik kedvenc képemmel búcsúzom tőletek. :) (Hátha van valaki, aki felismer, és ott megismerkedtünk, csak nem tudta, hogy én vagyok. ;) )

Puszil; Lara




1 megjegyzés:

  1. Szia.!
    Jó hallani rólad..London nagy lépés lesz, de ne félj annyira..Biztosan jó lesz és sok sikert hozzá..:)
    Remélem a műtéttel kapcsolatban is minden rendben lesz..Nem tudom mi miatt, de jobbulást, gyógyulj meg, hajrá..!
    Simple Plan legyen veled is..:)
    puszi, Kittina.. <3

    VálaszTörlés